Effektiviser din virksomheds markedsføring med logovand

En af de mest effektive metoder indenfor markedsføring er logovand – og dette er ikke uden grund! Vandflasken er nemlig en essentiel del af …


En af de mest effektive metoder indenfor markedsføring er logovand – og dette er ikke uden grund! Vandflasken er nemlig en essentiel del af ethvert større arrangement og samtidigt noget, man altid har med i tasken. På den måde er logovand en oplagt mulighed for at sprede en virksomheds budskab effektivt ved at sætte virksomheden i relation til helt basale behov, som vand utvivlsomt er.

Markedsføring er utroligt vigtigt for en virksomhed, men det kan være svært at finde den rette markedsføring og sætte et mere vedvarende præg på kunder eller samarbejdspartnere. Logovand har vist sig at være ekstremt effektivt i den forbindelse, og selvom idéen er enkel, er den langt fra triviel.

Enkel, men effektiv markedsføring

Logovand kan bruges i mange forskellige sammenhænge, og er især effektivt i forbindelse med større arrangementer. Det kan blandt andet være events, hvor man som virksomhed sponsorerer vand til deltagere eller publikum eller til en konference, hvor man ønsker at gøre sig ekstra synlige. På grund af den store skare af mennesker, vil der hurtigt blive varmt til større arrangementer, og folk drikker derfor mere vand end normalt. Her er det perfekt at kunne glæde folk med en tiltrængt flaske vand, som de kan have med sig rundt. Generelt går rigtig mange også rundt med en vandflaske til dagligt, som de har fået i den ene eller andet forbindelse, og dermed når markedsføringen med logovand vidt omkring i det offentlige rum og logoet på en vandflaske ses af mange mennesker i mange forskellige sammenhænge. Selvom en vandflaske ser ud til at være en meget lille platform for markedsføring, må dens effektivitet altså ikke undervurderes – det at hjælpe folk med at få dækket et essentielt behov leder i den grad til, at man som virksomhed bliver husket!

En mulighed for at skille sig ud fra mængden

Det at skille sig ud fra mængden er en af nøglerne til succesfuld markedsføring. Mange virksomheder vælger at benytte reklameartikler logo, og det kan derfor være en rigtig god idé at sparre med specialister indenfor området, som både kan hjælpe med at finde det rette, unikke udtryk, som folk vil huske, og som samtidigt byder på forskellige muligheder. SydDesign A/S har siden 1994 hjulpet en lang række virksomheder med merchandise og kender til vigtigheden af den rette type merchandise med det rette design. Når det gælder logovand har SydDesign A/S forskellige muligheder indenfor størrelse, farve og design. I nogle sammenhænge fungerer den klassiske halvlitersflaske perfekt, men, alt efter kontekst, kan det også være smart med en lidt mindre logoflaske – for eksempel til konferencen, hvor flasken skal kunne være i tasken. Uanset størrelse er der hos SydDesign A/S mulighed frie hænder til at designe logoet som man vil – man kan endvidere få farvede låg. Ønsker man at være mere original med sin markedsføring, er det også en mulighed at booste sin virksomhed ved at skabe virksomhedens egen energidrik med labels rundt om dåsen. Her skiller virksomheden sig virkelig ud fra mængden og efterlader et friskt, energifyldt udtryk hos modtageren.

Læs mere om mulighederne SydDesign A/S tilbyder indenfor logovand til din virksomhed.

Kommentarer

1